marți, 19 octombrie 2010

Prima aparitie a Trupei Teen Media


Proiectul "Spectatorul Condamanat la Moarte" este primul cu care Trupa Teen Media vede lumina reflectoarelor in cadrul unui eveniment organizat de Asociatia BISMUN in colaborare cu Teen Media, cu ocazia aniversarii a 65 de ani de la infiintarea ONU. Spectacolul va avea loc in Aula Magna a Facultatii de Drept, Duminica, 24 Octombrie, ora 19. Acest eveniment va coincide cu prima aparitie pe scena a Trupei Teen Media si avanpremiera spectacolului.

Premiera oficiala a spectacolului va avea loc Duminica 31 Octombrie la Teatrul Arca (Calea Calarasi 55.) de la orele 20:00.

Distributie:

Avocatul Acuzarii - Stefan Nistor
Avocatul Apararii - Florin Fratila
Judecatorul - Alexandru Stanciu
Grefierul - Alexandru Floroiu
Martorul 1 - Maria Popovici
Martorul 2 - Anisa Lupu
Martorul 3 - Laura Marin
Martorul 4 - Eduard Volff

Regie: Cristian Bajora

Va asteptam cu mult drag!

Un comentariu:

  1. heiiiiiiiiiiiiiiiiiii! cat de mult ti-ai schimat tu viata in ultima vreme..sau in ultimul an mai precis:) Eu nu prea m-am implicat social la master (eram deja mult prea plictisita de scoli, hahha) dar imi amintesc bine ca ti-am retinut numele (ca ai un nume deosebit) si atitudinea (ca erai tot timpul vesela, isteatza si implicata). Stiu ca ai "migrat" f repede din ultimele banci in primele - eu am ramas in ultimele tot timpul anului caci ma simteam mai bine acolo :P . Si cum iti spuneam, vazandu-te din fundul clasei....nu mi-as fi inchipuit-o niciodata pe Anisa artista, hahha:)

    Ma bucur pentru tine si ma bucur de intorsatura lucrurilor, de fapt stii ca viata pe care o vrei , poti sa o si ai.
    te pup si sincer mi-ar fi placut foarte mult sa te vad la Premiera, dar am plecat intre timp...si tot nu mi-am tinut promisiunea cu lasagna:)

    RăspundețiȘtergere