miercuri, 12 ianuarie 2011

Cristian Craciun la Romania Ta

Astazi am avut bucuria de a-l avea alaturi de mine la Editia Speciala pe domnul meu profesor de romana din liceu, Cristian Craciun. Am vorbit despre degradarea limbii romane si in timp ce eram la pupitru si dezbateam acest subiect, aveam flash-uri de memorie cu mine in penultima banca de la fereastra, la ora de romana... :) Au trecut mai bine de 6 ani de la ultima mea ora de romana, nu stiam atunci pe unde o sa ma poarte viata. Stiam doar, ca oriunde m-ar duce, vor fi anumiti oameni de care o sa-mi amintesc mereu. Si...n-am uitat de domnul meu profesor si m-am bucurat sa-l revad astazi si sa-i dau posibilitatea sa se exprime.

Desi filmarea nu este deloc buna, n-am putut sa nu impartasesc cu voi o bucatica din Editia de azi, pentru ca mi-a fost tare draga si cred ca se vedea clar si pe fata mea bucuria de a-l avea invitat pe domnul profesor Cristian Craciun.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu