marți, 2 iulie 2013

Am 1.65. Sunt mica, dar am suflet mare si prezint bine stirile...:)

...asa vreau sa fiu vazuta. Nimic mai mult din ce nu sunt sau din ce nu pot sa le ofer oamenilor. Sunt cinstita cu publicul meu si cu cei care vor sa ma cunoasca...cu prietenii, sefii, colegii, iubitul...la stiri sau oriunde! Un bun prieten m-a criticat pentru o poza facuta la un eveniment, in care am parut mica de statura. Mi-a explicat ca unghiul din care am fost pozata nu a fost bine ales. "Dar sunt mica de statura! Pentru unii chiar asa sunt!", i-am raspuns. Asa sunt eu, iar oamenii trebuie sa stie la ce sa se astepte de la mine, in orice privinta! Ii las sa ma judece dupa criteriile si gusturile lor! Nu vreau sa pozez in ce nu sunt! Ii vreau alaturi de mine doar pe cei care o plac pe fata draguta de 1.65, care transmite o stare de bine atunci cand prezinta stirile. Cand stai la pupitru, nu conteaza cat esti de inalt, scaunul se regleaza! :) Nu pozez in diva pentru ca nu vreau ca oamenii sa fie dezamagiti de ce descopera in realitate, atunci cand nu ma privesc intr-o poza facuta din unghiul potrivit, cu lumina potrivita sau eventual prelucrata in photoshop. Dar imaginea este importanta! Da, imaginea este importanta, dar se construieste din elemente care te definesc, nu din minciuni! Ai atatea puncte forte, de ce sa ti le ascunzi pe cele slabe, cand poti sa ti le accepti si sa le arati si celorlalti ca esti om? Publicul tau va afla mai devreme sau mai tarziu ca a fost mintit, va fi dezamagit si vei pierde mult! De ce sa castigi un public care nu e al tau, cu arme care nu sunt ale tale? Cate relatii nu ar fi salvate daca nu am incerca sa parem la inceput ceea ce credem ca ar trebui sa fim si ceea ce nu suntem, ca apoi sa obosim si sa revenim la a fi noi insine?

Un comentariu:

  1. omule, de ce nu ai comentarii la posturi? aș spune că scrii frumos, dar termenul ăsta e prea sec și nu spune multe, pare destul de formal. scrii sincer, cred că ăsta e cuvântul. ai aici un text despre înălțimea ta și percepția celor din jur și subiectul e destul de general, dar felul în care o spui mă face să cred că aș citi cu plăcere altceva ce ai scrie. așa că scrie! orice!

    RăspundețiȘtergere